BLI BØSSEBÆRER

Publisert av Ragnvald Hannevik den 25.01.22. Oppdatert 26.01.22.

Vil du bli bøssebærer?

Send navn og telefonnummer til lc.bergenlovstakken@gmail.com .

Støtt Beitostølen Helsesportsenter – bli bøssebærer! (idrettsforbundet.no)

Lions Røde Fjær

Lions Røde Fjær er et nasjonalt krafttak for en god sak. «Én god handling er bedre enn 1000 gode tanker» – slik tenker medlemmene i Lions, den frivillige og humanitære organisasjonen som feiret 100 år i 2017.

Aksjonens mål
Alle barn skal ha likeverdige muligheter uavhengig av funksjonsnedsettelse, etnisk bakgrunn og bosted. Lions Røde Fjær går til byggingen av et familie- og kompetansehus på Beitostølen Helsesportsenter.

Beitostølen Helsesportsenter

Beitostølen Helsesportsenter (BHSS) er en re-/habiliteringsinstitusjon innen spesialisthelsetjenesten med tilbud til barn, ungdom og voksne med ulike diagnoser, funksjonsnedsettelser og funksjonsnivå.

Familiehuset skal ha fokus på å utvikle familiens kompetanse og forutsetning for å kunne støtte barnet/ungdommen i aktiviteter i lokalmiljøet.

Les mer på Om LRF