Lions Røde Fjær ønsker deg som bøssebærer!

Publisert av Ragnvald Hannevik den 26.01.22.

Lions Røde Fjær ønsker deg som bøssebærer!

Lions Club Bergen Løvstakken har som mål å bidra med 50 000 kroner til inntekt for et nytt familie- og kompetansehus på Beitostølen Helsesportsenter (BHSS).

Ved tidligere aksjoner har klubben også deltatt i innsamlingen. For å nå vårt mål trenger vi både bøssebærere og gode bidrag. Av erfaring vet vi at bøsseinnsamling er den viktigste inntektskilden.

Det nasjonale målet for årets aksjon er 50 millioner kroner. Bøsseinnsamlingen arrangeres 12. og 13. februar 2022 i hele landet og blir en kombinasjon av digitale innsamlinger og bøssebæring.

Vi samarbeider med Fana IL for å kunne rekruttere bøssebærere. Norges idrettsforbund har oppfordret til alle idrettslag om å bidra i innsamlingen.

Beitostølen Helsesportsenter – aktivitet og deltagelse gjennom livet!

Siden starten har over 10 000 personer fra hele landet hatt gleden av et opphold på BHSS, i tillegg til studenter og fagpersoner.  «Aktivitet og deltakelse gjennom livet – for alle» er BHSS’s sin visjon, som de etterlever hver dag. Målet er at alle tar med seg kompetansen de får på senteret videre inn et aktivt liv der de bor rundt om i landet.

«Beitostølen Helsesportsenter arbeider for at alle funksjonshemmede barn skal ha likeverdige muligheter, uavhengig av funksjon, etnisk bakgrunn og bosted.»

Vi vil gjerne ha deg som bøssebærer lørdag 12.februar. Send en epost med fullt navn, alder og telefonnummer til

lc.bergenlovstakken@gmail.com. Påmelding innen mandag 31. januar.

Se også vår hjemmeside LC Bergen Løvstakken og les mer om aksjonen på lrf.no.